quarta-feira, 20 de fevereiro de 2008

Campos de millo

Teño un campo de millo na cabeza. Este é a miña primeira entrada neste caderno e francamente non sei que poñer. Non sei se escribir sobre min ou sobre algo que me pasase, seguir ca liña das outras entradas publicadas, ou simplemente agarrarme ós temas de sempre como a politica ou o tempo e todo o relacionado con eles. Agardo no futuro telo un pouco máis claro porque como dixen ó comezo hoxe teño un campo de millo na cabeza, que non me deixa atoparme a min mesmo, estou perdido nun laberinto formado por espigas de millo, que me impide pensar con claridade, que non me deixa decidirme por un tema ou outro, poderíase dicir que incluso que me pon nervioso o feito de estar aquí sentado na miña silla escribindo estas liñas.
Por oxe creo que mellor será que o deixe que me estou poñendo demasiado sentimental e non quero poñer algunha tonteria, espero estar máis inspirado outro día.
Para quen colla o meu testigo deixolle estas duas frases, agardo que algunha lle sirva para comezar con bo pé a súa entrada, sinto que teñan certo ton político pero oxe non teño o meu día.
Frase 1 - Galiza ceibe.
Frase 2- Universitarios boicotean unha conferencia da presidenta do PP vasco.